כאן גרה
בבית הזה גרה תמר גורן, שבניר עוז כולם קוראים לה תמי. תמי הגיעה לניר עוז ב-1991 בעקבות נישואיה לרוני גורן. נולדו להם שלושה ילדים: עמית, שירה ושני.
תמי עבדה לאורך השנים בענפי השירות בקיבוץ: בקומונה, במכבסה, במטבח, בחינוך ובכלבו. היא עבדה גם במעבדה של מפעל ניר לט. בשלב מאוחר יותר תמי ורוני נפרדו, ותמי נשארה לגור בביתה.
תמי אוהבת מאוד לשיר והייתה פעילה באירועי תרבות בניר עוז, ובפרט ב"קפה קיץ" ברחבת חדר האוכל, לצד ויטלי טרופנוב ומיה גורן זכרם לברכה.
7.10
ב-6.10 תמי אכלה ארוחת ערב בביתה בניר עוז יחד עם בנותיה שירה ושני, והחליטה לנסוע לישון אצל בן זוגה באותה תקופה. שירה נשארה לישון בבית של תמי, ושני הלכה לישון בביתה.
בשבת בבוקר תמי התעוררה בבאר שבע מאזעקות והבינה שמשהו חריג קורה בדרום. היא הייתה בקשר עם כל ילדיה (עמית לא היה בניר עוז וגויס באותו בוקר למילואים).
תמי הבינה מהם ומשידורי הטלוויזיה שיש חדירת מחבלים לניר עוז. מחבלים נכנסו לביתה אך לא הגיעו לממ"ד שבו הסתתרה שירה. שירה ניצלה.
תמי הייתה בקשר עם בנותיה לאורך הבוקר והבינה שבנותיה לא יוכלו לצאת מהבית ולהיות אחת עם השנייה. היא ביקשה מחברי הקיבוץ לבדוק מה קורה בבית של שני, ונאמר לה ששני לא נמצאה בביתה ושאין שם סימני אלימות.
רק למחרת נודע לה ששני בתה נחטפה לעזה.
מה קרה מאז
תמי עברה לגור במלון באילת יחד עם הקהילה.
שני חזרה ביום ה-55 למלחמה, בהסכם נובמבר 2023. בדצמבר 2023 תמי עברה להתגורר עם ילדיה בכפר המכביה כדי לתמוך בשיקום של שני. לאחר מכן עברו לגור בכרמי גת. תמי מתגוררת היום בכרמי גת לצד שני ועמית. לעמית ונופר נולדה בת, ותמי הפכה לראשונה לסבתא. חתונתם, שהייתה אמורה להתקיים באוקטובר 2023 ונדחתה בשל האירועים, התקיימה בספטמבר 2025.