כאן גרו
הבית שלנו, באמצע הבלוק, הבית הכתום. בית משפחת והב-לה סטום.
שרה ושחר ונח (בן 7), מילאן הכלב ומלא חתולים.
בית של שמחה ואהבה, של משפחה, של בנייה והתחלות, של גינה ושל מרפסת. בית של ילדים מתרוצצים, וחברים מתרועעים.
בית עם ממ"ד, ממ"ד עם בריח.
7.10
ב-7.10 הבריח הנעול הציל את חייהם של שרה ונח, בזמן ששחר היה בשמירה מחוץ לבית.
מה קרה מאז
אחרי האסון, עברו לחיות בפריז, ומאז לא חזרו.