כאן גרו
בבית זה גרו דויד ועידית אינטרטור, זוג פנסיונרים. במרפסת זו גידלנו דגים באקווריום ובבריכה, ציפורים, חתול וכלב. טיפחנו גינה גדולה ועסקנו בתחביבים שונים.
7.10
באותה שבת נכנסנו לממ"ד עם האזעקה הראשונה, יחד עם כלבנו בוני. לא הרבה זמן אחרי ה"צבע אדום" שמענו כבר צעקות בערבית וקולות שבר והרס בבית. במהלך היום ישבנו בממ"ד, חושך. בשעות אחר הצהריים בוזזים צעירים הצליחו לפתוח את דלת הממ"ד. הכלב, שישב בשקט כל היום, התרומם והתיישב. הוא כלב טוב ולא תוקפן, אבל יש לו גודל. הבוזזים נבהלו, ברחו ולא חזרו. וכך ניצלנו.
מה קרה מאז
פונינו יחד עם יתר חברי ניר עוז לאילת, ובהמשך עברנו להתגורר עם הקהילה ולצד הנכדים בכרמי גת.