כאן גרו
בבית הזה גרו עירית להב ובתה לוטוס והכלבה בון בון.
לוטוס גרה ביפו, ובאה לבקר את אימה בכל סוף שבוע.
7.10
בשבת 7.10 הן התכוונו להיות בבנימינה, אך שינו את דעתן ברגע האחרון. בליל שישי הן חזרו לקיבוץ, ולוטוס הלכה לבקר חברים עד סביבות 3:30 לפנות בוקר. בבוקר 7.10 הן התעוררו מ"צבע אדום" בשעה 6:29 ורצו לממ"ד בפיג'מות. הן הספיקו להכניס את בון בון הכלבה איתן לממ"ד.
די מהר הבינו שיש חדירת מחבלים לקיבוץ ויצרו נעילה מאולתרת לדלת הממ"ד ממשוט וצינור של שואב אבק, כיבו את האור והסתתרו מתחת לשולחן, בדממה, מאחורי חומת ספרים. כך הן נשארו במשך 11.5 שעות של פחד מוות. המחבלים נכנסו לביתן חמש פעמים, אבל לא הצליחו לפרוץ את הנעילה המאולתרת. הם הרסו ובזזו את כל מה שנקרה בדרכם. ב-18:00 הגיעו לוחמי השייטת לחלץ אותן.
מה קרה מאז
כיום עירית גרה בקומה החמישית בבניין בקריית גת, רחוק מהאדמה האהובה. לוטוס גרה בירושלים ולומדת בבצלאל.