ויקי וסיימון באום

כאן גרו

בבית זה התגוררה משפחת באום – וויקי, סיימון, ילדיהם ליאור ועדן והכלבה לונה. המשפחה הגיעה לניר עוז בשנת 2009, לפני כ-16 שנה, והשתלבה בקהילה. וויקי הייתה מטפלת התינוקות המובילה בבית התינוקות, והיא מעידה: "הילדים שלנו גדלו בשמחה בקיבוץ הפסטורלי, עד שבעה באוקטובר".

7.10

בשבת הזאת הכל השתנה. המשפחה הייתה יחד בממ"ד במשך 12 שעות. לבית שלהם לא נכנסו מחבלים, אבל המרפסת שלהם נהפכה לחמ"ל של המחבלים – שם הם טיפלו בפצועים וקיבלו החלטות. משפחת באום נשארה כלואה בממ"ד, כשבחוץ צעקות בערבית, יריות, נפילות של רקטות ורימונים, וריחות של שריפה ומוות באוויר. תחושות של פחד, חרדות וחוסר אונים, הרגשה של סוף העולם.

מה קרה מאז

המשפחה ניצלה כולה ועברה להתגורר יחד עם שורדי הקהילה בכרמי גת.